رییس جمهور صنعت چرم را صنعتی ارزآور و اشتغال‌زا عنوان کرد و گفت: تامین نیازهای توسعه صنعت چرم در آذربایجان شرقی ضروری است و مسوولان باید اقدامات لازم را در اولویت کاری خود قرار دهند.

رییس جمهور: نیازهای توسعه چرم شهر تبریز تامین شود

به گزارش قدس آنلاین،  آیت الله سید ابراهیم رییسی روز پنج شنبه در بازدید از چرمشهر تبریز افزود: دستگاه‌های مسئول باید نسبت به تامین سرمایه در گردش، ساخت شهرک صنعتی جدید، نوسازی ماشین آلات و تجهیزات این صنعت اقدام کنند.

وی همچنین بر توجه ویژه به مسائل زیست محیطی تاکید کرد و گفت: حفظ سلامت مردم در کنار توسعه صنایع مساله بسیار مهمی است که باید توجه شود.

آیت الله رییسی همچنین در گفت و گوی صمیمی با کارگران چرمشهر تبریز اظهار کرد: جایی که شما در آن کار می کنید سنگر است باید تلاش کنید و گام مهمی بردارید تا ظرفیت تولید چرم در تبریز را افزایش دهید.

چرمشهر تبریز نیازمند توجه ویژه دولت

مدیرعامل یکی از شرکت های چرم شهر و نایب رییس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اینکه صنعت کفش و چرم تبریز قدمتی ۱۰۰ ساله دارد، گفت: چرمشهر تبریز نیازمند توجه ویژه دولت سیزدهم است.

مسعود بنابیان روز پنج شنبه در حاشیه بازدید رییس جمهور از چرمشهر تبریز  اظهار کرد: در این بازدید آیت الله رییسی از نزدیک در جریان فعالیت ها و مشکلات واحدهای مستقر در این شهرک قرار گرفته و دستورات لازم برای احیای واحدهای راکد و نیمه راکد و تامین اعتبار برای نوسازی و بازسازی تجهیزات و تصفیه خانه چرمشهر تبریز را صادر کردند.

وی با اشاره به اینکه ۲۷۰ واحد تولیدی در این شهرک فعال هستند، گفت: ۷۰ درصد چرم کشور در این شهرک تولید می شود و سهم بالایی در صادرات به کشورهای جهان را دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.